Home
 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι είναι η  ΙΡΙΔΑ® ;
Η ΙΡΙΔΑ® είναι ένα εξειδικευμένο λογισμικό για ασφαλιστικά πρακτορεία, μεσιτικές και ασφαλιστικές εταιρίες. Μπορεί να καλύψει, τις μηχανογραφικές απαιτήσεις, σε όλες τις μορφές των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Η ΙΡΙΔΑ® περιλαμβάνει επίσης και ένα ολοκληρωμένο λογισμικό ηλεκτρονικής κοστολόγησης ζημιών οχημάτων, για πραγματογνώμονες και οργανωμένα συνεργεία.

Η ΟΜΙΚΡΟΝ κατασκευάζει, άλλα προγράμματα, εκτός από τα ασφαλιστικά και την ΙΡΙΔΑ® ;
Ναι, στην ΟΜΙΚΡΟΝ κατασκευάζουμε πολλά διαφορετικά προγράμματα. Η ΙΡΙΔΑ® είναι μια οικογένεια προγραμμάτων που περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά μηχανογραφικά συστήματα (ασφαλιστικό, εμπορικό, ιατρικό, ξενοδοχειακό, για γυμναστήρια και συλλόγους, λογισμικό για πραγματογνώμονες, για συνεργεία αυτοκινήτων, ναυτιλιακό software, κ.λπ.).

 

Τι είναι η  ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ® ;
H ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ®, είναι ένα τμήμα του ασφαλιστικού λογισμικού ΙΡΙΔΑ®, που μπορεί να υπολογίζει τα ασφάλιστρα των ασφαλιστικών εταιριών και να τα συγκρίνει με οριακή ακρίβεια.

Η ΙΡΙΔΑ® πότε κατασκευάστηκε ;
H ΙΡΙΔΑ® σχεδιάστηκε σε «λευκό χαρτί» τον Ιανουάριο του 1995 και ήταν το πρώτο εμπορικό, ασφαλιστικό λογισμικό που λειτούργησε στην Ελλάδα σε περιβάλλον Windows (ασφαλιστικό περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» τεύχος 248, 10/1997, σελ.59). To 2004 ανακατασκευάστηκε ριζικά με την χρήση νεότερων και ισχυρότερων εργαλείων ανάπτυξης. Η ΙΡΙΔΑ® είναι ο απόγονος του IRIS, ενός Dos προγράμματος που είχε αναπτυχθεί το 1990.

Από που προέρχεται το όνομα ΙΡΙΔΑ® ;
Από την Θεά Ίριδα, που στην ελληνική αρχαία ιστορία ήταν, γνωστή ως η γοργοπόδαρη αγγελιοφόρος των θεών.

Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ® πότε κατασκευάστηκε ;
H ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ®, σχεδιάστηκε σε «λευκό χαρτί» τον Μάρτιο του 1999. Τον Ιανουάριο του 2000 παρουσιάστηκε από την ΟΜΙΚΡΟΝ, για πρώτη φορά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά (ασφαλιστικό περιοδικό «ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ» τεύχος 359, 01/2000, σελ.185).

Πόσο καιρό ασχολείστε με τα ασφαλιστικά προγράμματα ;
Από το 1995 η ΟΜΙΚΡΟΝ αποδεδειγμένα παρουσιάζει στα έντυπα του ασφαλιστικού χώρου σύγχρονες προτάσεις. Οι άνθρωποι που σχεδίασαν την ΙΡΙΔΑ® ασχολήθηκαν με το ασφαλιστικό λογισμικό στα τέλη του 1990.

  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» τεύχος 224, 10/1995, σελ.37
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» τεύχος 248, 10/1997, σελ.59
  • Εφημερίδα «ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ» Ειδική έκδοση Ασφαλειών, 11/1997, σελ.45
  • Περιοδικό «ΑΓΟΡΑ» τεύχος 237, 12/1997, σελ.180
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» τεύχος 275, 01/2000, σελ.85
  • Περιοδικό «ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ» τεύχος 359, 01/2000, σελ.185
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» τεύχος 276, 02/2000, σελ.89
  • Ειδική έκδοση «ΜΕΣΙΤΕΣ & ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ» 09/2000, οπισθόφυλλο
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» τεύχος 291, 05/2001, σελ.112
  • Περιοδικό «CHIP Software Catalog» Ετήσια έκδοση 2002, σελ.78
  • Ειδική έκδοση «ΜΕΣΙΤΕΣ & ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ» 05/2005
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ», τεύχος 344, 10/2005, σελ.79
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ», τεύχος 346, 12/2005, σελ.80
  • Περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ», τεύχος 382, 01/2009, σελ.71
  • Περιοδικό «insurance world», τεύχος 19, 11/2010, σελ.41
  • Περιοδικό «Update ΟΔΗΓΟΣ BUSINESS SOFTWARE», Ετήσια έκδοση 2010, σελ.160 

Τα προγράμματα σας συνοδεύονται από εγγύηση ;
Ναί. Όλα τα τυποποιημένα προϊόντα λογισμικού, της ΟΜΙΚΡΟΝ, συνοδεύονται, από την ημερομηνία της αρχικής τους εγκατάστασης, με εγγύηση ομαλής λειτουργίας, διάρκειας ενός έτους. Τα ειδικής παραγγελίας, μη τυποποιημένα προϊόντα λογισμικού, συνοδεύονται, από την ημερομηνία της αρχικής τους εγκατάστασης, με εγγύηση ομαλής λειτουργίας, διάρκειας τριών μηνών. Η εγγύηση αφορά μόνο την επανόρθωση του λογισμικού και των αρχείων του πελάτη μέχρι και το τελευταίο αντίγραφο (back-up). Η εγγύηση δεν καλύπτει την υποκειμενική κρίση του πελάτη για τυχόν ελλιπή πληροφόρηση από το λογισμικό. Η εξαίρεση αυτή δεν σκοπεύει στον περιορισμό της εξέλιξης του λογισμικού, που είναι και ο βασικός στόχος της ΟΜΙΚΡΟΝ.

Θα έχω την δυνατότητα εκπαίδευσης στο λογισμικό που θα αγοράσω ;
Κάθε αγορά λογισμικού, περιλαμβάνει ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση ανάλογα με την σύνθεσή του. Επιπλέον υποσυστήματα περιλαμβάνουν, ξεχωριστή, δική τους εκπαίδευση.

Που θα γίνει αυτή η εκπαίδευση, πόσοι υπάλληλοί μου, θα μπορούν να την παρακολουθήσουν ;
Η εκπαίδευση θα γίνει στον χώρο σας ή στην ΟΜΙΚΡΟΝ. Η κάθε ομάδα εκπαίδευσης δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 άτομα.

Πώς θα παραγγείλω το λογισμικό μου ;
Θα σας αποστείλουμε το σχετικό ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ με την σύνθεση του λογισμικού σας. Θα πρέπει να το συμπληρώσετε να το υπογράψετε και να το αποστείλετε με FAX στα γραφεία μας. Μαζί με το ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ θα πρέπει να προκαταβάλετε και ένα μικρό μέρος από την συνολική αξία του προγράμματος σας. Παραγγελίες χωρίς σχετική εντολή και προκαταβολή δεν εκτελούνται. Προκαταβολές επιστρέφονται μετά από την αφαίρεση πιθανών εξόδων και εφόσον ο πελάτης έχει ενημερωθεί για αυτά.

Εάν θελήσω αργότερα να προσθέσω και άλλες δυνατότητες, θα μπορώ ;
Ναί, μπορείτε να προσθέσετε τα υποσυστήματα που αναφέρονται στον σχετικό μας τιμοκατάλογο εκμεταλλευόμενοι την αρχική σας επένδυση.

Θα επιβαρυνθώ με τα έξοδα μετακίνησης του τεχνικού που θα κάνει την εγκατάσταση ;
Εφόσον βρίσκεστε εντός του νομού ΑΤΤΙΚΗΣ, όχι. Σε κάθε άλλη περίπτωση στο συνολικό κόστος θα πρέπει να υπολογίσετε και τα έξοδα μετακίνησης που προκαταβάλλονται και δεν επιστρέφονται.

Εάν θελήσω να εγκαταστήσω το λογισμικό μου σε πολλούς Η/Υ θα μπορώ να το κάνω ;
Στο έντυπο με την παραγγελία σας, αναφέρονται τα τερματικά, οι χρήστες και η διεύθυνση που θα εγκατασταθεί το λογισμικό σας. Δεν μπορείτε να υπερβείτε αυτά τα όρια. Οι χρήστες που θα δουλεύουν ταυτόχρονα μέσα στο σύστημα, χρεώνονται επιπλέον με 20% έως 10% (βλέπε τιμοκατάλογο).

Είναι δυνατό να περάσω τα δεδομένα από το παλιό μου πρόγραμμα στο δικό σας λογισμικό ;
Ναι, τα αρχεία σας είναι δυνατό να μεταφερθούν στο νέο σας λογισμικό.

Θα μου χρεώσετε την μεταφορά των παλιών μου αρχείων ;
Εξαρτάται από την δυσκολία της εργασίας.

Τι θα παραλάβω με την αγορά του προγράμματος μου ;

  • το αυθεντικό πακέτο που θα περιέχει το λογισμικό σας
  • το αυθεντικό CD του λογισμικού, με τυπωμένο το όνομα σας
  • την ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΧΡΗΣΤΗ με τα πλήρη στοιχεία της επωνυμίας σας
  • την ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ και την γραπτή εγγύηση σας
  • σχετικές σημειώσεις
  • το νόμιμο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών

Τι είναι η ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ;
Είναι μια γραπτή παραχώρηση δικαιωμάτων χρήσης (και όχι εκμετάλλευσης) που παραδίνουν στον νόμιμο αγοραστή οι περισσότεροι κατασκευαστές λογισμικών για να διαφυλάσσουν τα πνευματικά τους δικαιώματα. Την άδεια αυτή θα πρέπει να την υπογράψετε και να την σφραγίσετε ώστε να προφυλάξετε το λογισμικό από τις παράνομες αντιγραφές.

Τι είναι η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ;
Είναι ένα γραπτό ιδιωτικό συμφωνητικό που παρέχουν οι περισσότεροι κατασκευαστές λογισμικών και περιγράφει τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που έχουν μεταξύ τους, ο νόμιμος αγοραστής και ο κατασκευαστής. Ζητήστε να λάβετε ένα δείγμα αυτής της σύμβασης.

Τα λογισμικά σας «κλειδώνουν» ;
Όλα τα ικανά λογισμικά αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και καλύπτονται από τον νόμο για την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων. Για την καταπολέμηση της παράνομης αντιγραφής τα λογισμικά της ΟΜΙΚΡΟΝ ταυτοποιούνται μοναδικά με τα στοιχεία του νόμιμου αγοραστή. Η ταυτοποίηση αυτή επιτυγχάνεται με το μπλοκάρισμα του λογισμικού σε αραιά χρονικά διαστήματα. Για την απεμπλοκή το λογισμικό απαιτεί ένα ηλεκτρονικό κλειδί ξεκλειδώματος. Το κλειδί αυτό, η ΟΜΙΚΡΟΝ το παραδίδει άμεσα στον πελάτη ακόμα και εάν έχει διακοπεί η συνεργασία τους. Μοναδική προϋπόθεση ο πελάτης να έχει εξοφλήσει πλήρως το τιμολόγιο αγοράς του λογισμικού. Η ΟΜΙΚΡΟΝ, επιφυλασσόμενη κάθε περαιτέρω δικαιώματος, μπορεί να αρνηθεί να παραδώσει το κλειδί, εάν διαπιστώσει ότι ο πελάτης χρησιμοποιεί το λογισμικό και τις υπηρεσίες που το συνοδεύουν για να παραβαίνει τους νόμους, τους ηθικούς κανόνες και τα όρια ευπρέπειας. Απαγορεύεται η χρήση του λογισμικού σε ηλεκτρονικό υπολογιστή διαφορετικό από αυτόν που αναφέρεται στην αρχική διεύθυνση εγκατάστασης. Απαγορεύεται επίσης η εκχώρηση ή πώληση σε τρίτους κάθε δικαιώματος χρήσης και συντήρησης του λογισμικού, χωρίς την έγγραφη άδεια της ΟΜΙΚΡΟΝ.

Μπορεί η ΙΡΙΔΑ® να έχει προβλήματα στον δικό μου Η/Υ και να μην δουλεύει σωστά ;
Όχι, η ΙΡΙΔΑ® είναι δοκιμασμένο σύστημα και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα συμβατότητας. Στην απίθανη περίπτωση που αντιμετωπίσετε προβλήματα εμείς θα αναζητήσουμε την λύση ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας.

Θα πρέπει να κάνω κάποια αλλαγή στον Η/Υ ή στους εκτυπωτές μου ;
Όχι. Eφόσον το μηχάνημα σας έχει επιτυχώς εγκατεστημένα τα Winndows_10, Windows_8, Windows_7 ή τα Windows_Vista, δεν θα έχετε απολύτως κανένα πρόβλημα. Επίσης δεν θα χρειαστεί να αλλάξετε ούτε τους εκτυπωτές σας, Η ΙΡΙΔΑ® εκτυπώνει χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα σε κάθε εκτυπωτή (laser, inkjet, dot-matrix, fax driver).

Εάν θελήσω να χρησιμοποιήσω τα στοιχεία μου στην ΙΡΙΔΑ® και από κάποιο άλλο πρόγραμμα (Ms_Word, Ms_Excel, κ.λπ.), θα μπορώ να το κάνω ;
Nαι. H ΙΡΙΔΑ® επιτρέπει να εξάγετε σε αρχείο τα στοιχεία των πελατών και των παραστατικών σας. Το πελατολόγιο μπορείτε να το πάρετε οποιαδήποτε στιγμή ακόμα και με το πιο απλό κομμάτι της ΙΡΙΔΑΣ®. Για το χαρτοφυλάκιο σας, θα πρέπει να αγοράσετε το σχετικό υποσύστημα εξαγωγής (βλέπε τιμοκατάλογο Z30).

Τι σημαίνει O.DB.C, τι μπορώ να κάνω με αυτό ;
Είναι τα ακρώνυμα των αγγλικών λέξεων OPEN DATABASE CONNECTIVITY που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. Εφόσον διαθέτετε αυτή την «πύλη» επικοινωνίας μπορείτε να βλέπετε on-line (δηλαδή σε πραγματικό χρόνο) το περιεχόμενο των αρχείων ενός προγράμματος από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα (Ms_Word, Ms_Excel, κ.λπ.). Για να είναι αυτό δυνατό θα πρέπει ο κατασκευαστής του προγράμματος να σας παραδώσει και την αναλυτική γραμμογράφηση για τα αρχεία του (τα πεδία, τον τρόπο που επικοινωνούν κ.λπ.).

Με το O.DB.C θα μπορώ και να επέμβω στα αρχεία μου με κάποιο άλλο πρόγραμμα ;
Σε σύνθετες εφαρμογές αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο διότι είναι σαν να προσπαθούμε να ανακατασκευάσουμε μια εφαρμογή που χρειάστηκε χρόνια για να τελειοποιηθεί, αποτελείται από πολλές δεκάδες αρχεία και όπου μια βασική ενημέρωση απαιτεί και άλλες ενημερώσεις σε άλλα αρχεία. Με το O.DB.C μπορούμε να κάνουμε απλές μεταβολές (π.χ. να εισαγάγουμε τον ταχυδρομικό κωδικό από ένα άλλο πρόγραμμα).

Τα δικά σας προγράμματα έχουν O.DB.C ;
Η ΙΡΙΔΑ®, διαθέτει O.DB.C. που όμως χρεώνεται ξεχωριστά. Οι παρεχόμενες γραμμογραφήσεις περιορίζονται στα βασικά στοιχεία των αρχείων που αφορούν μόνο τους Πελάτες, τα Συμβόλαια, τις Ζημιές, τις Εισπράξεις των Συμβολαίων, τις Πληρωμές των Συμβολαίων και τις πληρωμές των Ζημιών. Κάθε άλλη πληροφορία κάθε άλλου αρχείου είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΟΜΙΚΡΟΝ και δεν διατίθεται.

Τι σημαίνει REPORT GENERATOR, τι μπορώ να κάνω με αυτό ;
Είναι ένα εξειδικευμένο εργαλείο (γεννήτρια εκτυπώσεων) που παράγει εκτυπώσεις (αναφορές). Ο χρήστης με αυτό το πρόγραμμα μπορεί να φτιάξει δικές του εκτυπώσεις (αναφορές). Η εμπειρία έχει δείξει ότι ελάχιστοι χρήστες έχουν το επίπεδο που θα τους επιτρέψει να «γράψουν» εκτυπωτικά με ουσιαστικό οικονομικό/στατιστικό περιεχόμενο. Για να είναι αυτό δυνατό θα πρέπει ο κατασκευαστής του προγράμματος που θα αγοράσετε να σας παραδώσει και την αναλυτική γραμμογράφηση για τα αρχεία του (τα πεδία, τον τρόπο που επικοινωνούν κ.λπ.). Οι περισσότεροι κατασκευαστές παραδίνουν ελάχιστα αρχεία.

Η ΙΡΙΔΑ® έχει REPORT GENERATOR ;
Η ΟΜΙΚΡΟΝ δεν παραδίδει με τα προγράμματα της έναν συγκεκριμένο REPORT GENERATOR. Εργαλεία όπως το Ms_Word, το Ms_Excel, η Ms_Access ή το Cystal Report, θεωρούνται πολύ καλά εργαλεία και συνεργάζονται άριστα με την ΙΡΙΔΑ®. Το προγράμματα αυτά μπορείτε να τα αποκτήσετε από το εμπόριο.

Μήπως μετά από έναν μεγάλο αριθμό εγγραφών το λογισμικό μου αρχίσει να «παγώνει» ή να είναι απελπιστικά αργό, μήπως τότε θα αρχίσετε να μου ζητάτε να αλλάξω τον Η/Υ μου ή να αγοράσω και κάτι άλλο ;
Όχι, η ΙΡΙΔΑ® είναι ένα λογισμικό έξυπνα σχεδιασμένο και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα χρόνου. Στην ΟΜΙΚΡΟΝ έχουμε εγκαταστάσεις με 70.000 - 500.000 συμβόλαια, 20 χρήστες, σε 20 σύγχρονα DESKTOP και ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ προβλήματα χρόνου.

Μήπως με την εγκατάσταση πολλών τερματικών ή χρηστών το λογισμικό μου αρχίσει να «κολλά», να «παγώνει» να είναι απελπιστικά αργό ή να μην διαχειρίζεται σωστά τις εγγραφές από τα αρχεία μου ;
Όχι, τα λογισμικά της ΟΜΙΚΡΟΝ, σχεδιάζονται έτσι, ώστε να λειτουργούν αποκλειστικά σε περιβάλλον multi-user, multi-tasking. Ειδικά για εγκαταστάσεις με πολλά τερματικά και μεγάλους όγκους στοιχείων παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα client/server (real R.P.C. control). Η δυνατότητα client/server προσφέρει σχεδόν μηδενικούς χρόνους αναμονής. Δεν είναι τυχαίο ότι η ΙΡΙΔΑ®, είναι το πρώτο ασφαλιστικό λογισμικό που πρωτοποριακά λειτούργησε και στο λειτουργικό σύστημα LINUX (Unix like) (Περιοδικό «RAM», τεύχος 124, 04/1999, σελ.42).

Μήπως μετά την εγκατάσταση, η ΙΡΙΔΑ® αρχίσει να «βγάζει», διάφορα περίεργα μηνύματα λάθους και να με «πετά έξω» ;
Όχι, η ΙΡΙΔΑ® είναι ένα τυποποιημένο λογισμικό, που έχει ελεγχθεί και εξελιχθεί μέσα από εκατοντάδες εγκαταστάσεις ότι λειτουργεί σωστά.

Θα μου στέλνετε βελτιώσεις (αναβαθμίσεις, προσθήκες, κ.λπ.) στο λογισμικό που θα αγοράσω ;
Ναι, για ένα αρχικό στάδιο, αυτό θα γίνεται ΔΩΡΕΑΝ. Μετά από αυτό το αρχικό στάδιο και εφόσον θέλετε να συνεχίσετε να λαμβάνετε αυτές τις βελτιώσεις, θα πρέπει να κάνετε μια σύμβαση τεχνικής υποστήριξης. Το κόστος αυτής της σύμβασης ανέρχεται μεταξύ 20 - 25%, επί της αξίας του προγράμματος που θα αγοράσετε.

Πως θα λαμβάνω αυτές τις βελτιώσεις στο πρόγραμμα που θα αγοράσω ;
Μέσα από την διαδικτυακή πύλη της ΟΜΙΚΡΟΝ ή ταχυδρομικά εάν μας το ζητήσετε.

Εάν δεν θέλω την σύμβαση τεχνικής υποστήριξης θα μπορώ να σας καλώ στο τηλέφωνο για τεχνικές συμβουλές ;
Ναι, σε συγκεκριμένες ώρες.

Εάν μετά από μερικά χρόνια η ΟΜΙΚΡΟΝ δημιουργήσει ένα νεότερο λογισμικό και εγώ δεν έχω σύμβαση τεχνικής υποστήριξης, θα πρέπει να αγοράσω πάλι την καινούργια έκδοση ;
Στην περίπτωση αυτή, η ΟΜΙΚΡΟΝ θα αφαιρέσει ένα μέρος από την αξία αγοράς του παλαιού σας προγράμματος από την αξία του νεότερου. Εσείς θα πληρώσετε τη διαφορά. Στην περίπτωση σχετικά νεότερων εκδόσεων το ποσοστό της επιστροφής μπορεί να φτάσει το 30%.

Πώς θα εκτιμήσω την αξία των δικών σας προιόντων, μήπως πρέπει να επιλέξω μια φθηνότερη λύση ;
Στην ΟΜΙΚΡΟΝ πιστεύουμε ότι η αξία ενός εργαλείου υπολογίζεται με βάση τη δυνατότητα απόσβεσης που διαθέτει. Το εργαλείο που μπορεί να επιστρέψει τα χρήματα που θα διαθέσετε για να το αποκτήσετε ή και πολλαπλάσια τους, είναι επιτυχημένο εργαλείο. Κάθε φορά που καλείστε να αποφασίσετε εάν πρέπει να κάνετε μια αγορά θα πρέπει να υπολογίζετε το κόστος αλλά και το ότι, αυτό που θα πληρώσετε, αυτό θα αγοράσετε.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΕΝΟΥ ΤΟΠΟΥ
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΠΟΥ
en
Τελευταία ενημέρωση:
28/12/2024 21:24:17

Επισκέπτες online 1

Live Support is OFFLINE!
 
 
 





Όροι τόπου    Δήλωση απορρήτου
   
Πνευματικά δικαιώματα (c) 1994-2025 ΟΜΙΚΡΟΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ
σήματα κατατεθέντα, διατηρούμε όλα τα δικαιώματα

 

Ενημερώστε ένα φίλο Εκτύπωση Εμπρός Αρχική ΣελίδαΠίσω